UWAGA: przed przystąpieniem do zapisów prosimy zapoznać się z regulaminem zapisów - TUTAJ Niekompletne zgłoszenia nie będą przez nas rozpatrywane.

 

Fitness Club S4

Adres: ul. Marii Dąbrowskiej 15

Dzielnica: Żoliborz

Strona partnera: www.fitnessclubs4.pl

Zapisy na zajęcia: TUTAJ (fitness_s4@zwalcznude.pl)

 

Nazwa wydarzenia: Cellu Stop Interwał

Dyscyplina sportowa: Fitness

Data wydarzenia: 26października 2013, godzina 9:00

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia: Zajęcia podczas których ćwiczenia przeplatamy biegiem, podskokami, wskokami na step. Bazujemy na pracy interwałowej – zmiennym tętnie. Trening taki spala ogromne ilości kalorii i faworyzuje spalanie tkanki tłuszczowej w szczególnie opornych miejscach jak uda i brzuch.

 

Nazwa wydarzenia: TBC

Dyscyplina sportowa: Fitness

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 10:00

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia: Zajęcia ogólnorozwojowe, podczas których ćwiczone jest całe ciało. Wykonujemy ćwiczenia z przyborami, lub bez ich użycia.

 

Nazwa wydarzenia: Sztangi

Dyscyplina sportowa: Fitness

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 11:00

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia: Ćwiczenia z wykorzystaniem sztang. Zero choreografii i niespodzianek. Zajęcia są powtarzalne, pracujemy na stopniowo zwiększanym obciążeniu. Najbardziej pobudzające metabolizm spośród oferowanych przez nasz klub zajęć. Efekt spalania tkanki tłuszczowej utrzymuje się jeszcze kilka godzin po treningu! Jedne z najbardziej efektywnych zajęć fitness.Pierwsze 30 minut zajęć to program wyszczuplania i rzeźbienia mięśni nóg. Druga część zajęć skupia się na pracy nad mięśniami brzucha.

 

Nazwa wydarzenia: Fat Burn + brzuch

Dyscyplina sportowa: Fitness

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 12:00

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia:  Pierwsze 30 minut zajęć wykonujemy układ choreograficzny na stepie. Dominuje praca cardio. W drugiej części zajęć zajmujemy się wzmocnieniem mięśni brzucha. Umiarkowane tętno powoduje, że podczas tych zajęć w bardzo dużym stopniu korzystamy z naszych rezerw tłuszczowych by dostarczyć energii do ćwiczeń.Pierwsze 30 minut zajęć to program wyszczuplania i rzeźbienia mięśni nóg. Druga część zajęć skupia się na pracy nad mięśniami brzucha.

 

Nazwa wydarzenia: TBC

Dyscyplina sportowa: Fitness

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 13:00

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia: Zajęcia ogólnorozwojowe, podczas których ćwiczone jest całe ciało. Wykonujemy ćwiczenia z przyborami, lub bez ich użycia.

 

Nazwa wydarzenia: Pilates

Dyscyplina sportowa: Fitness

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 14:00

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia: Zajęcia podczas, których do pracy zaangażowane są mięśnie głębokie. Praca nad prawidłową postawą, oddychaniem i mięśniami tworzącymi wewnętrzny gorset mięśniowy. Idealne uzupełnienie treningu! 

 

Nazwa wydarzenia: Zdrowe plecy

Dyscyplina sportowa: Fitness

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 15:00

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia:  Pierwsza część zajęć to ćwiczenia mobilizujące i relaksujące kręgosłup. W trakcie zajęć korzystamy także z ćwiczeń funkcjonalnych oraz metodą pilatesa, by przyzwyczaić nasz organizm do zdrowego ruchu

 

Nazwa wydarzenia: Zumba

Dyscyplina sportowa: Fitness

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 16:00

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia: Taneczne rytmy południowej Ameryki! Zajęcia łączą elementy różnych tańców. Przede wszystkim dobra, niczym nieskrępowana zabawa!Pierwsze 30 minut zajęć to program wyszczuplania i rzeźbienia mięśni nóg. Druga część zajęć skupia się na pracy nad mięśniami brzucha.

 

Nazwa wydarzenia: ABT

Dyscyplina sportowa: Fitness

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 17:00

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia: Proste zajęcia z przewagą ćwiczeń statycznych. Ich celem jest wyszczuplenie, wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni nóg i przygotowanie do dalszych zajęć.

 

 

Zdrofit Żoliborz

Adres:ul. Wybrzerze gdyńskie 4

Dzielnica: Żoliborz

Strona partnera: www.zdrofit.pl

Zapisy na zajęcia: TUTAJ (zdrofit@zwalcznude.pl)

 

Nazwa wydarzenia: Narodowy Dzień Sportu w ZDROFIT

Dyscyplina sportowa: Siłownia

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 8:00-21:00

Czas trwania: 13 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia:W każdym naszym klubie siłownia składa się z trzech stref, które umożliwiają przeprowadzenie różnego rodzaju treningów. Ćwicząc na siłowni sam decydujesz o tym: ile czasu ćwiczysz, z jaką intensywnością wykonujesz ćwiczenia, jak długie są przerwy między ćwiczeniami. Nie wiesz jak zacząć? Poproś o pomoc naszych trenerów. Pomogą Ci oni w uruchomieniu i obsłudze maszyn, pokażą jak poprawnie wykonywać ćwiczenia, udzielą praktycznych wskazówek treningowych, rozpiszą odpowiedni dla Twoich potrzeb plan treningowy.

 

Fitness Club S4

Adres: ul. Marii Dąbrowskiej 15

Dzielnica: Żoliborz

Strona partnera: www.fitnessclubs4.pl

Zapisy na zajęcia: TUTAJ (treningipersonalne_s4@zwalcznude.pl)

 

Nazwa wydarzenia: Treningi personalne

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 

09:00-10:00

10:00-11:00 

11:00-12:00

12:00-13:00 

13:00-14:00

14:00-15:00

15:00-16:00

16:00-18:00

18:00-19:00 

 

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia: Trening personalny (one for one) – jest to forma indywidualnych zajęć pod okiem specjalisty, klient określa potrzeby dotyczące własnego wyglądu i formy fizycznej a trener dopasowuje program treningowy, dietę i suplementację do twoich potrzeb i możliwości.

 

Fitness Club S4

Adres: ul. Marii Dąbrowskiej 15

Dzielnica: Żoliborz

Strona partnera: www.fitnessclubs4.pl

Zapisy na zajęcia: TUTAJ (silownia_s4@zwalcznude.pl) 

 

Nazwa wydarzenia: Siłownia - wstep wolny

Dyscyplina sportowa: Siłownia

Data wydarzenia: 26 października 2013, godzina 

08:00-09:00 

09:00-10:00 

10:00-11:00 

11:00-12:00 

12:00-13:00 

13:00-14:00 

14:00-15:00 

15:00-16:00 

16:00-17:00 

17:00-18:00

18:00-19:00

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny

Opis wydarzenia: Świetna atmosfera, przestronne wnętrza, dziesiątki maszyn, tysiące ćwiczeń – a to wszystko pod okiem naszego instruktora sportu, który zapewni Państwu pomoc przy doborze ćwiczeń oraz zadba o poprawność ich wykonywania.


 

Zdrofit Żoliborz

Adres: ul. Wybrzeże gdyńskie 4

Dzielnica: Żoliborz

Strona partnera: www.zdrofit.pl

Zapisy na zajęcia: TUTAJ (zdrofit@zwalcznude.pl)

 

Nazwa wydarzenia: Narodowy Dzień Sportu w ZDROFIT

Dyscyplina sportowa: fitness

Data wydarzenia: 26 października 2013, godz. 13:00- Cross Training

14:00- Rowery T

Czas trwania: 1 h

Opłata: udział bezpłatny 

Opis wydarzenia: CROSS TRAINING- Trening obwodowy prowadzony w grupie przez doświadczonego trenera. Dzięki treningowi obwodowemu rzeźbimy ciało, zwiększamy wytrzymałość, wzmacniamy mięśnie, stabilizujemy ścięgna i stawy. Trening obwodowy zwany jest również treningiem stacyjnym ze względu na formę prowadzenia zajęć. Stacje stanowią stanowiska do ćwiczeń, które tworzą obwód. Na każdym z treningów wykonujemy ćwiczenia na wszystkie partie mięśniowe, wzmacniamy zarówno nogi, klatkę piersiową, plecy, barki, mięśnie ramion, jak i brzuch. Zajęcia składają się z krótkiej, prostej rozgrzewki, części głównej, którą stanowi obwód składający się z 8-12 stacji angażujących różne grupy mięśniowe oraz opcjonalnie kilka minut fast cardio (np. rowerek). Część kończąca zajęcia to ćwiczenia rozciągające, oddechowe oraz ewentualnie indywidualne omówienie treningu. Taki trening to najprostsza forma ćwiczeń oraz doskonały sposób na zmniejszenie poziomu tkanki tłuszczowej !

ROWERY T - Trening według szkoły I.C.E. Indoor Cycling (Tomahawk) to rodzaj dynamicznych zajęć grupowych, które wyzwalają w ćwiczących nieznane dotąd emocje i absolutny zachwyt. Charakteryzuje go „fitnessowy” styl jazdy (proste plecy, lekko napięte mięśnie brzucha), wykorzystujący od 6 do 8 (w zależności od roweru) pozycji rąk na kierownicy. Oprócz technik podstawowych takich jak: jazda po płaskim na siedząco, jazda pod górę (na stojąco i na siedząco) oraz skoki tzw. JUMPS w Tomahawk stosuje się dodatki do podstawowych technik, które mają na celu m.in. uatrakcyjnienie treningu i poprawę koordynacji ruchowej. Są to: rytmiczne zmienianie pozycji rąk na kierownicy, FROZEN („zamrożenie korpusu”), RYTHM PRESS („uginanie łokci”), jazda na fali tzw. WAVE RIDE („biodra w tył”), jazda z przechylaniem na stojąco, jazda z wyprzedzaniem tzw. HILL SPEED, bieg w pozycji stojącej tzw. STANDING JOGGING oraz SPEED BUMPS.

Polub nas na FB

Zadanie jest współfinansowanie ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki
Organizator
Wersja do druku Wersja do druku | Mapa witryny
© www.ZwalczNude.pl